دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام قسم با متن آهنگ و کیفیت عالی

Download New Song By Shahab Mozaffari Called Ghasam - Mp3 128 & 320 Orginal

جدیدترین آهنگ شهاب مظفری قسم را از سایت سهند آوا دانلود کنید .

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام قسم

متن آهنگ زیبای قسم از شهاب مظفری را در ادامه مشاهده می کنید :

قسم دادی پیدام نشه توی خوابت قسم دادی ظاهر نشم سر راهت

 

قسم دادی لعنت به این اعتقادم قسم دادی اصلا برم از خیالت

بهترین آهنگ های شهاب مظفری را از سایت سهند آوا با بالاترین کیفیت دریافت کنید .

 

دانلود آهنگ شهاب مظفری قسم با متن

=======♫سهند آوا♫=======

 

متن آهنگ جدید شهاب مظفری به نام قسم

قسم دادی پیدام نشه توی خوابت قسم دادی ظاهر نشم سر راهت

قسم دادی لعنت به این اعتقادم قسم دادی اصلا برم از خیالت

قسم دادی اما نمیدونی اینو که من تو نبودت عوض میشه حالم

همه زندگیم بنده به تو عزیزم نباشی گره میخوره توی کارم

نشد بعد تو با خودم سر کنم نشد این قسم هاتو باور کنم

کنار اومدم بعد تو با شکستم کنار اومدم اما بدجور شکستم

نشد بعد تو با خودم سر کنم نشد این قسم هاتو باور کنم

کنار اومدم بعد تو با شکستم کنار اومدم اما بدجور شکستم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام قسم

♫♫♫♫♫♫

قسم دادی یادم نیوفته کی بودی تو حتی یذرم به فکرم نبودی

منو جا گذاشتی تو حالم بدم تو رفتی نشد دل به دوریت ندم

قسم دادی دنبال تو هی نگردم تو دورم زدی دور چشمات بگردم

بفهم گیره قلبم بمون تا بمونم نمیشه بدون تو عمرا بتونم

نشد بعد تو با خودم سر کنم نشد این قسم هاتو باور کنم

کنار اومدم بعد تو با شکستم کنار اومدم اما بدجور شکستم

نشد بعد تو با خودم سر کنم نشد این قسم هاتو باور کنم

کنار اومدم بعد تو با شکستم کنار اومدم اما بدجور شکستم

دانلود آهنگ شهاب مظفری قسم با متن

=======♫سهند آوا♫=======

 

مجموعه آهنگ های شهاب مظفری از طریق لینک زیر قابل مشاهده و دانلود می باشد .

اگر طرفدار این شهاب مظفری ( شهاب مظفری ) هستید آهنگ های دیگر آن را از گوش دهید و دانلود کنید .

شهاب مظفری

.

=======♫سهند آوا♫=======

 

سهند آوا دانلود جدیدترین و بهترین آهنگ های پاپ فارسی با کیفیت اورجینال آهنگ

دانلود آهنگ جدید و موزیک جدید