دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام سادس با متن آهنگ و کیفیت عالی

Download New Song By Amir Abbas Golab Called Sadas - Mp3 128 & 320 Orginal

جدیدترین آهنگ امیر عباس گلاب سادس را از سایت سهند آوا دانلود کنید .

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام سادس

متن آهنگ زیبای سادس از امیر عباس گلاب را در ادامه مشاهده می کنید :

سادست عشق یه اتفاق افتادست که دلم کم بابتش نشکست

 

اما پیش اون بی ارادست سادست

بهترین آهنگ های امیر عباس گلاب را از سایت سهند آوا با بالاترین کیفیت دریافت کنید .

 

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب سادس با متن

=======♫سهند آوا♫=======

 

متن آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام سادس

سادست عشق یه اتفاق افتادست که دلم کم بابتش نشکست

اما پیش اون بی ارادست سادست

دیدمت ای وای عقل از سرم افتاد تب تند نفسات آخر شکستم داد

بودنم انگار رفتنو یادت داد میریم برو عزیزم هر چه بادا باد

حالا هی برو حالا هی بگرد تا یه جایی که نشه کاری کرد

شاید دوریمون راه چاره شد شاید عاشقت یه ستاره شد

درد ندیدنت برام کم نبود چه حیف عشق من عاشقم نبود

تو تنهاییات تو تنهاییام خودت با خودت منم با خدا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام سادس

♫♫♫♫♫♫

سادست که بفهمی من حواسم هست که تهش میرسی به بن بست

که منو ساده بدی از دست سادست

گفتی دنیاتم اما چه دنیایی من تو تنهایی اسیرم تو کجاهایی

واسه تو وقتی آخر این دنیاست که بفهمی یکی دنیاشو برات میخواست

حالا هی برو حالا هی بگرد تا یه جایی که نشه کاری کرد

شاید دوریمون راه چاره شد شاید عاشقت یه ستاره شد

درد ندیدنت برام کم نبود چه حیف عشق من عاشقم نبود

تو تنهاییات تو تنهاییام خودت با خودت منم با خدا

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب سادس با متن

=======♫سهند آوا♫=======

 

مجموعه آهنگ های امیر عباس گلاب از طریق لینک زیر قابل مشاهده و دانلود می باشد .

اگر طرفدار این امیر عباس گلاب ( امیر عباس گلاب ) هستید آهنگ های دیگر آن را از گوش دهید و دانلود کنید .

امیر عباس گلاب

.

=======♫سهند آوا♫=======

 

سهند آوا دانلود جدیدترین و بهترین آهنگ های پاپ فارسی با کیفیت اورجینال آهنگ

دانلود آهنگ جدید و موزیک جدید